Toimitusehdot
Verkkokauppa
Sarah Alissa Design, y-tunnus: 3268623-8
Ilmarinkatu 35 B 14, 33500 Tampere
sarahalissadesign@gmail.com
Verkkokauppamme myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 5.4.2024 alkaen. Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen, toimitusehtojen- ja aikojen muutoksiin.
Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuotekuvauksen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Toimituskulut ja -tavat
Posti 5,90€ Matkahuolto 5,90€
TIlaamasi tuotteet lähetetään pakettina valitsemasi kuljetusyhtiön noutopisteeseen.
Toimitusaika
Tilaukset käsitellään noin 1-3 arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen ne toimitetaan. Toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää, riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Arvio toimitusajasta ilmoitetaan toimitustavan valinnan yhteydessä. Tilauksen yhteenlaskettu käsittely- ja toimitusaika on siis noin 2-6 arkipäivää.
Huom. Kesän aikana 1.6.-10.8.2024 tehdyt tilaukset lähetetään poikkeuksellisesti kerran viikossa maanantaisin.
Peruuttamisoikeus ja palautusehdot
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän peruuttamisoikeus. Poislukien kuitenkin tuotteet, jotka on tehty tilaustyönä tai joihin on tehty asiakkaan toiveiden mukaisia muutoksia. Näillä tuotteilla ei ole peruuttamissoikeutta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä peruuttamislomakkeellamme. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja alkuperäisiin pakkauksiinsa pakattuja. Palauttajan on maksettava palautuksesta koituvat kustannukset. Lisäohjeita palautuksen tekemisestä saat asiakaspalvelustamme sarahalissadesign@gmail.com. Tuotteet on toimitettava 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen jättämisestä osoitteeseen SarahAlissa Design, Ilmarinkatu 35 B 14, 33500 Tampere.
Noutamaton paketti
Mikäli asiakas jättää tilauksen noutamatta, perimme uudelleenlähetyksestä ylimääräisen toimituskulun 5,90e.
Tilauksen tarkistus ja ongelmatilanteet
Vastaanottaessasi tuotteen tarkistathan sen kunnon. Jos tuote on vahingoittunut tai kadonnut tai se ei vastaa tilaustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sarahalissadesign@gmail.com 14 päivän kuluessa. Mikäli näet että paketti on selvästi vahingoittunut kuljetuksen yhteydessä, täytyy sinun tehdä reklamaatio valitsemaasi kuljetusyhtiöön.
Asiakaspalvelu
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli sinulla on kysyttävää. Sinun tyytyväisyytesi on meille tärkeää, ja autamme sinua mielellämme.
sarahalissadesign@gmail.com